reklama

Tipovacia mafia ? ... a čo keď je to celé inak

Tak je to vonku. Tipovací mrak zatienil aj doteraz azúrovo čisté slovenské futbalové nebo. Rozprášili sme mafiu a celá naša futbalová a policajná generalita sa bude vzájomne potľapkávať po pleciach. Vypočujeme zopár jedincov, pár zúfalcov, ktorí hrali pol roka bez výplaty a možno v snahe nakŕmiť doma hladné krky spravili veci, ktoré sa priečia fair play. Nebudem odsudzovať ani obhajovať, skôr ma zaujíma prečo sa to celé deje a kto za tým stojí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Samozrejme zopár zabásnutých jedincov nerozpráši obrovský stávkovací moloch sídliaci niekde v Ázii. Akurát mi stále vrtá hlavou jedna vec. To naozaj stávkové kancelárie produkujúce ročne obrovské zisky nenájdu efektívny spôsob ako bojovať s organizáciami, ktoré ich o tieito zisky výrazným spôsobom oberajú ? Skôr mám pocit, že im uľahčujú situáciu. Inak si neviem vysvetliť nezmyselné stávkové príležitosti typu..kto dostane prvý žltú kartu...alebo kto bude kopať prvý roh ... podobných perličiek je tam viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja ako príležitostný tipér o podobné stávkové príležitosti ani nezavadím, to môžem ísť rovno do kasína a dať si na čiernu, alebo červenú. Jednoznačne to vidím ako hodenú rukavicu stávkovej mafii. Jediné logické vysvetlenie pre mňa je to, že stávkové mafie riadia nepriamo samotné stávkové kancelárie. A zaručené tipy sa dohadujú podľa objemu vsadených financií, tak aby stávková kancelária zinkasovala tučný zisk a špinavá práca zostala na stávkovej mafii

Marian Hrádel

Marian Hrádel

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj profesný život je úzko spätý s gastronómiou. Vo svete gastronómie sa pohybujem už od roku 1997, v súčasnosti sa venujem predovšetkým všetkému okolo kávy. Prevádzkovali sme aj malú kaviarničku, bohužiaľ v dnešnej dobe, v malom meste a v prenajatých priestoroch takéto podnikanie nemá dlhé trvanie. Baví ma šport, najmä futbal, zaujíma ma história, ale aj nové technológie. Všetok voľný čas sa snažím venovať synovi Dominikovi. Zoznam autorových rubrík:  Podnikanie a manazmentSportMade in SlovakiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu